ການໂຄສະນາ, ການສົ່ງເສີມອອນໄລນ໌
CPM - ມັນເປັນສິ່ງທີ່? ວິທີການໃຊ້ CPM ໃນການໂຄສະນາ?
ໂດຍການຈັດຕັ້ງສື່ມວນຊົນແລະຂະບວນການໂຄສະນາສະພາບເງື່ອນໄຂກ່ຽວກັບເຄືອຂ່າຍ, ໂຄສະນາໃດຄໍານວນງົບປະມານຄາດຄະເນຂອງຕົນ. ການໂຄສະນາການໂຄສະນາຂອງລູກຄ້າເປັນສິ່ງສໍາຄັນເພື່ອເຂົ້າໄປເບິ່ງວິທີການກອງທຶນການຈັດສັນສໍາລັບການປະຕິບັດຂອງຕົນ, ບໍ່ວ່າຈະເປັນເງິນນັ້ນໄດ້ໃຊ້ເວລາແລະປະສິດທິຜົນທີ່ພວກເຂົາໄດ້ຖືກນໍາໃຊ້ຕາມຈຸດປະສົງ. ການຄິດໄລ່ປະສິດທິພາບຂອງ ການໂຄສະນາຜະລິດຕະພັນໃນການວາງແຜນສື່ມວນຊົນໂດຍອີງໃສ່ຕົວຊີ້ວັດຈໍານວນຫນຶ່ງ, ຫນຶ່ງໃນນັ້ນແມ່ນດັດຊະນີຂອງ CPM ໄດ້. ແມ່ນຕົວເລກນີ້ຈະເປັນແນວໃດວິທີການນໍາໃຊ້ມັນ - ຊອກຫາຂ້າງລຸ່ມນີ້.
CPM - ວ່າເປັນຫຍັງມັນເປັນສິ່ງຈໍາເປັນ
ແມ່ນຫຍັງໂຄສະນາ CPM, ມັນໄດ້ເປັນທີ່ຮູ້ຈັກນັບຕັ້ງແຕ່ສະຕະວັດທີສຸດທ້າຍ. ໂມດູນທີ່ໃຊ້ໃນຂະບວນການໂຄສະນາທັງຫມົດທີ່ໄດ້ເອົາສະຖານທີ່ໃນສື່ມວນຊົນ. ພິມ, ໂທລະພາບແລະວິທະຍຸສະຖານີຍັງໃຊ້ຕົວເລກນີ້ຄິດໄລ່ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການໂຄສະນາການ. CPM ຖືກນໍາໃຊ້ໃນກໍລະນີໃນເວລາທີ່ມັນມາກັບລາຄາຂອງການໂຄສະນາການສະແດງຜົນບໍ່ແມ່ນຈຸດຫມາຍປາຍທາງດຽວ, ແລະຫລາຍພັນຄົນຂອງຜູ້ຊື້ທີ່ເປັນໄປໄດ້. ໃນເວລາດຽວກັນ, ແລະໄດ້ເຮັດໃຫ້ເຂົ້າໄປໃນການໄຫຼວຽນຂອງໄລຍະນີ້. ເຈົ້າຂອງເວທີການໂຄສະນາພຽງແຕ່ສາມາດປະຕິບັດງານທີ່ມີການໄຫຼວຽນຂອງແລະຈຸດສຸມແມ່ນ thematic ຂອງເຂົາເຈົ້າ, ສະນັ້ນອັດຕາການ CPM ມີການກໍານົດ, ການໂຄສະນາໂດຍຄໍານຶງເຖິງມູນຄ່າດັ່ງກ່າວນີ້ແມ່ນຜະລິດຕະພັນ.
ກໍາຫນົດ CPM
ຄໍານິຍາມງ່າຍດາຍຂອງ CPM - ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ພັນແມ່ນ. ມາຈາກຊື່ຂອງຄໍາສັບຕ່າງໆພາສາອັງກິດອຸປະກອນນະ Cost-Per-ພັນ, ບ່ອນທີ່ຜູ້ຊາຍ - ການຈໍານວນຫລາຍ Roman, ຊຶ່ງຫມາຍຄວາມວ່າ 1000 ດັ່ງນັ້ນ, ຄໍາຖາມຂອງສິ່ງທີ່ເປັນ CPM ໄດ້, ທ່ານສາມາດເວົ້າວ່ານີ້ແມ່ນລາຄາຕໍ່ຄວາມປະທັບໃຈໂຄສະນາພັນໄດ້. ການທີ່ໃຊ້ເວລາຫຼາຍມີໂຄສະນາກ່ຽວກັບຫນ້າເວັບຕ່າງໆຂອງຫນັງສືພິມແລະວາລະສານໄດ້, ທີ່ສ່ວນຫຼາຍແລ້ວແມ່ນມັນແມ່ນມີຄົນຫຼິ້ນໃນວິທະຍຸຫຼືອ່ານໃນຊ່ອງໂທລະພາບ - ໄດ້ຫຼາຍກວ່າອັດຕາຂອງປັດໄຈນີ້ໄດ້.
ການຄິດໄລ່ campaigns ອອນໄລນ໌ການໂຄສະນາ CPM
ໃນອິນເຕີເນັດ, ພາລະບົດບາດ ຂອງໂຄສະນາ ຕາມປົກກະຕິຫລິ້ນປ້າຍໂຄສະນາ - ຜູ້ທີ່ຫນ້າລໍາຄານບໍ່ -Ups, ຊຶ່ງເປັນເວລານັ້ນມີຜູ້ຊົມໃຊ້, ແລະທີ່ເອົາເງິນໃຫ້ເຈົ້າຂອງເວທີການໂຄສະນາການ. ນິຍົມຫລາຍຂຶ້ນເວັບໄຊດັ່ງກ່າວ, ປະຊາຊົນຫຼາຍຊອກຫາຢູ່ໃນເວັບໄຊທ໌ດັ່ງກ່າວນີ້, ການໂຄສະນາລາຄາແພງຫຼາຍຢູ່ໃນເວັບໄຊນີ້ຈະມີລາຄາຖືກລູກຄ້າ.
ລົງໂຄສະນາຄວາມສົນໃຈໃນຈໍານວນທີ່ເປັນໄປໄດ້ທີ່ໃຫຍ່ທີ່ສຸດຂອງຜູ້ຊົມໃຊ້ຜູ້ທີ່ໄດ້ເຫັນປ້າຍໂຄສະນາ. ດັ່ງນັ້ນ, ສິ່ງທີ່ເປັນ CPM ໄດ້, ມັນສາມາດໄດ້ຮັບການສະແດງໃຫ້ເຫັນຄະນິດສາດເປັນດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້:
CPM = (ລາຄາທັງຫມົດຂອງຄໍາສັ່ງການໂຄສະນາການ) / (ການວາງແຜນຈໍານວນຂອງ views ຕໍ່ປ້າຍໂຄສະນາວັນ) * 1000.
ໃນປັດຈຸບັນມັນເປັນທີ່ຈະແຈ້ງ, CPM - ສິ່ງທີ່ມັນແມ່ນ. ໃນການໂຄສະນາມັນເປັນຫນຶ່ງໃນຕົວຊີ້ວັດທີ່ສໍາຄັນທີ່ສຸດ. ຜູ້ໂຄສະນາສາມາດຄິດໄລ່ເງິນຫຼາຍປານໃດທີ່ທ່ານຕ້ອງການທີ່ຈະຈ່າຍເຈົ້າຂອງເວັບໄຊດັ່ງກ່າວເພື່ອຮັບປະກັນວ່າຂໍ້ມູນໄດ້ຖືກສະແດງໃຫ້ເຫັນຫນຶ່ງພັນຜູ້ໃຊ້ໃນເຄືອຂ່າຍ.
ສາຍຕາ, ການຄິດໄລ່ນີ້ສາມາດໄດ້ຮັບການຊີ້ແຈງໂດຍການຍົກຕົວຢ່າງທີ່ງ່າຍດາຍ. ຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງການວາງສະ ປ້າຍໂຄສະນາກ່ຽວກັບເວັບໄຊດັ່ງກ່າວ ຂອງປະຕູເປັນ, ສໍາລັບການຍົກຕົວຢ່າງ, $ 400 ຕໍ່ອາທິດ, ສະຖິຕິຂອງເວັບໄຊທ໌ນີ້ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າອາທິດທີ່ກໍາລັງອ່ານເວັບໄຊດັ່ງກ່າວປະມານ 10 ພັນ. ຜູ້ຊົມໃຊ້. ດັ່ງນັ້ນ, ການຄິດໄລ່ງ່າຍດາຍເຮັດໃຫ້ຄ່າຂອງ:
CPM = $ 400/10 000 * 1000 = $ 4 ຕໍ່ຫນຶ່ງພັນຄັ້ງຂໍ້ມູນຂ່າວສານການໂຄສະນາ.
ລົງໂຄສະນາຄວນຈະເຂົ້າໃຈວ່າເປັນການສາທິດງ່າຍດາຍຂອງປ້າຍໂຄສະນາທີ່ເວັບໄຊທ໌ thematic ແມ່ນສ່ວນຫຼາຍແມ່ນໃຫ້ຂໍ້ມູນ. ມີການຄໍ້າປະກັນວ່າທັງຫມົດສິບພັນຄົນທີ່ໄດ້ໄປຢ້ຽມຢາມຫນ້າເວັບ, ໃຫ້ແນ່ໃຈວ່າເພື່ອໃຫ້ຄລິກໃສ່ປ້າຍໂຄສະນາທີ່ບໍ່ມີແມ່ນ. ບໍ່ວ່າຈະເປັນຈໍານວນຜູ້ເຂົ້າຈະຕ້ອງການເຊື່ອມໂຍງກັບຫຼືບໍ່ - ມັນຂຶ້ນກັບຄວາມຫນ້າດຶງດູດຂອງປ້າຍໂຄສະນາແລະຂໍ້ມູນຂ່າວສານທີ່ຖືກຈັດພີມມາກ່ຽວກັບມັນ. ເວັບໄຊທຸກຄົນຕ້ອງສະຫນອງຂໍ້ມູນຂອງທ່ານທັງຫມົດທີ່ຈະຄິດໄລ່ທາງເລືອກ CPM ໄດ້. ຈະດີກວ່າທີ່ຈະເຈົ້າຂອງເວັບໄຊ, ທ່ານສາມາດເຂົ້າໃຈ. ແຕ່ການໂຄສະນາ, ຄຸນນະພາບແລະຫນ້າສົນໃຈຂອງຕົນສໍາລັບຜູ້ໃຊ້ທີ່ສຸດໄດ້ຖືກລວມເຂົ້າໃນວຽກງານຂອງລູກຄ້າໄດ້.
ໂມດູນສະຫນັບສະຫນູນ CTR, ວິທີການຄິດໄລ່
ເພື່ອຫຼຸດຜ່ອນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍໃນການພິຈາລະນາຕົວຊີ້ວັດອື່ນ - ດັດຊະນີ CTR. ຊື່ຍັງມາຈາກພາສາອັງກິດແລະຫມົດສຽງຄ້າຍຄືອັດຕາການຄລິກໂດຍຜ່ານການ - ອັດຕາ CTR. CTR ສະແດງໃຫ້ເຫັນວ່າທ່ານວິທີການຈໍານວນຫຼາຍປະຊາຊົນຄລິກໃສ່ປ້າຍໂຄສະນາແລະການໄປຫາລູກຄ້າການໂຄສະນາຫນ້າ. ໂມດູນນີ້ຂຶ້ນຢູ່ກັບຄວາມຖືກຕ້ອງຂອງເວັບໄຊໄດ້ຮັບຄັດເລືອກໄດ້, ເນື່ອງຈາກວ່າການໂຄສະນາເບິ່ງຄວາມເຫມາະສົມຫຼາຍແລະມີຄວາມຈໍາເປັນ, ໄດ້ຫຼາຍກວ່າຄວາມເປັນໄປໄດ້ວ່າຈໍານວນຜູ້ເຂົ້າມີຄວາມສົນໃຈໃນຂໍ້ມູນຂ່າວສານແລະໃຫ້ຄລິກໃສ່ກ່ຽວກັບປ້າຍໂຄສະນາ. ວິທີການຂອງການຄິດໄລ່ດັດຊະນີແມ່ນເປັນດັ່ງຕໍ່ໄປນີ້:
CTR = (ຈໍານວນຂອງຜູ້ຊົມໃຊ້ທີ່ຄລິກໃສ່ປ້າຍໂຄສະນາ) / (ຈໍານວນການວາງແຜນການເບິ່ງໃນມື້ປ້າຍໂຄສະນາ) * 100%.
ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ຖ້າຫາກວ່າ 20 ພັນຄົນຜູ້ທີ່ໄດ້ເຫັນການໂຄສະນາການ, ໄດ້ປະຕິບັດຕາມການເຊື່ອມຕໍ່ 800 ຜູ້ໃຊ້, ຫຼັງຈາກນັ້ນໄດ້ CTR ແມ່ນ 800/20 000 * 100 = 4%, ຊຶ່ງເປັນຂ້າງເທິງນີ້ກໍານົດຂອບເຂດຕ່ໍາ.
ຊີ້ໃຫ້ເຫັນຕົວຈິງວ່າ CTR ຕ່ໍາສຸດຂອງ 3-5%. ຖ້າຫາກວ່າຫນ້ອຍ, ຫຼັງຈາກນັ້ນຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຕໍ່ລູກຄ້າມີທ່າແຮງຈະເກີນກໍາທີ່ຄາດວ່າຈະ, ແລະການໂຄສະນາຈະໄດ້ຮັບການພິຈາລະນາບໍ່ໄດ້ຜົນ.
ການນໍາໃຊ້ດັດຊະນີ
CPM ສາມາດໄດ້ຮັບການນໍາໃຊ້ໃນເວລາທີ່ເລືອກການສົນທະນາເປົ້າຫມາຍແຄບ. ສໍາລັບຕົວຢ່າງ, ໃນເວລາທີ່ກໍາລັງສັ່ງເວທີເວັບໄຊປ້າຍໂຄສະນາສະຫນອງຂໍ້ມູນຂ່າວສານໂຄສະນາກ່ຽວກັບອາຍຸສູງສຸດ, ບົດບາດຍິງຊາຍ, ສະຖານທີ່ທີ່ຢູ່ອາໄສ, ຜົນປະໂຫຍດຂອງນັກທ່ອງທ່ຽວໄດ້ລົງທະບຽນທັງຫມົດ. ດັ່ງນັ້ນຈຶ່ງປ້າຍໂຄສະນາທີ່ຕ້ອງການຈະປາກົດຂຶ້ນພຽງແຕ່ກັບຜູ້ໃຊ້, ເຊິ່ງຜະລິດຕະພັນສົ່ງເສີມການຂາຍທີ່ຄໍານວນ. ງົບປະມານຂອງຂະບວນການໃນເວລາດຽວກັນ consumes ຫຼາຍທາງເສດຖະກິດແລະປະສິດທິຜົນຫຼາຍ.
ທ່ານກໍ່ຄວນຈະໃຊ້ເວລາເຂົ້າໄປໃນບັນຊີຂອງກິດຈະກໍາຂອງສະມາຊິກຖາວອນໄດ້. ຫຼາຍມັກການຈໍານວນຜູ້ເຂົ້າດຽວກັນເຫັນຜະລິດຕະພັນການໂຄສະນາຄືກັນ, ເງິນຈໍານວນຫຼາຍແມ່ນຫັກຈາກໂຄສະນາ, ແຕ່ລູກຄ້າທີ່ລູກຄ້າຈາກນີ້ບໍ່ມີຕໍ່ໄປອີກແລ້ວຈະກາຍເປັນ. ດັ່ງນັ້ນການຄິດໄລ່ດັດສະນີທີ່ຮູ້ຫນັງສື CPM ແລະ CTR ໂດຍສົມທົບກັບການວິເຄາະໃນຄວາມເລິກຂອງຂໍ້ມູນຂ່າວສານສະຫນອງໃຫ້ໂດຍທີ່ເວທີການໂຄສະນານີ້ຈະເຮັດໃຫ້ຜົນໄດ້ຮັບທີ່ຕ້ອງການໃຫ້ກັບລູກຄ້າ.
ອີກຈຸດຫນື່ງທີ່ຄວນຈະໄດ້ຮັບການປະຕິບັດເຂົ້າໃນບັນຊີໃນການເລີ່ມຕົ້ນຂອງຂະບວນການ. ການຊໍາລະເງິນສາມາດໄດ້ຮັບການສໍາຜັດຫລືໃນຂໍ້ກໍານົດຂອງ CPM ຫລື CTR. ໃນຄໍາສັບຕ່າງໆອື່ນໆ, ລູກຄ້າຕ້ອງເຂົ້າໃຈໂດຍເນື້ອແທ້ແລ້ວຂອງການໂຄສະນາປ້າຍໂຄສະນາແບບໂມເບິ່ງໂລ CPM ໄດ້ - ມັນບໍ່ແມ່ນການຈ່າຍເງິນສໍາລັບການຄລິກຫນຶ່ງ, ແຕ່ວ່າພຽງແຕ່ສໍາລັບການໂຄສະນາການສາທິດຜະລິດຕະພັນ
ຂໍ້ສະຫຼຸບເຖິງ
ໃນເວລາທີ່ຮ້ອງຂໍໃຫ້ສິ່ງທີ່ເປັນ CPM, ທ່ານສາມາດເວົ້າວ່າທາງເລືອກນີ້ແມ່ນຫນຶ່ງໃນສໍາຄັນທີ່ສຸດໃນການວິເຄາະປະສິດທິພາບຂອງການໂຄສະນາໂດຍສະເພາະໄດ້, ແລະຍັງຕ້ອງໃຊ້ເວລາເຂົ້າໄປໃນບັນຊີໃນເວລາທີ່ການຄິດໄລ່ງົບປະມານໂຄສະນາການ. ການປະຕິບັດເຂົ້າໃນບັນຊີແລະຈໍານວນເງິນຂອງການຕິດຕໍ່ການກ່າວຫາຂອງລູກຄ້າທີ່ອາດມີຂໍ້ມູນຂ່າວສານການໂຄສະນາແລະຄ່າໃຊ້ຈ່າຍຂອງບັນຈຸເຂົ້າຮຽນປ້າຍໂຄສະນາກ່ຽວກັບສະຖານທີ່ທີ່ຫຼາກຫຼາຍທີ່ມີຈຸດສຸມແມ່ນ thematic ທີ່ຄ້າຍຄືກັນໄດ້. ໃຫ້ຕົວກໍານົດການເຫຼົ່ານີ້, ມັນເປັນໄປໄດ້ທີ່ຈະຄິດໄລ່ປະສິດທິພາບຂອງເວທີການໂຄສະນາໂດຍສະເພາະແລະສົບຜົນສໍາເລັດແມ່ບົດງົບປະມານໂຄສະນາການ.
Similar articles
Trending Now